CMO Jeremiah Albinus (fonQ) spreekt op MarTech17: ‘Geek marketeers will rule!’

De eerste 2 topsprekers op Marketing&Technology 2017 op 9 november a.s. zijn bekend. Jeremiah Albinus is CMO bij fonQ. Hij heeft een passie voor het begrijpen van veranderend consumentengedrag en hoe je daarop commercieel kunt inspelen. Albinus spreekt over deze passie en het belang van een perfecte customer journey. ‘De customer journey is complex en aan verandering onderhevig. Hij is digitaal en fysiek, klant- en winst gedreven, lineair en gefragmenteerd. Hierdoor zijn details geen details. Ze maken voor fonQ het verschil tussen succes en falen.’ Tweede spreker is prof. dr. Roland van der Vorst van FreedomLab en TU Delft.

Albinus heeft meer dan 10 jaar ervaring op het snijvlak van retail, marketing & e-commerce. Hij werkt graag met data gedreven creatieven, is fan van catvertising en gelooft dat geek marketeers (will) rule.

fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ!

Merkontwikkeling

Prof. dr. Roland van der Vorst van FreedomLab en de TU Delft spreekt op het Marketing & Technology Event over hoe je als merk de concurrentie voorblijft bij ingrijpende technologische verandering. ‘Merken hebben een belangrijke functie bij het vercommercialiseren van technologische ontwikkelingen. Tegelijkertijd hebben nieuwe technologieën merkontwikkeling voorgoed veranderd.’

De grote vraag is volgens Van der Vorst hoe merken kunnen bovendrijven nu het aanbod almaar toeneemt en digitale filters het keuzeproces van de consument bepalen. In deze presentatie laat hij zien hoe merken boven de concurrentie kunnen uitstijgen in tijden van grote technologische veranderingen.

Van der Vorst is Managing Director van FreedomLab en parttime professor aan de TU Delft. Als consultant, spreker en wetenschapper houdt hij zich bezig met vraagstukken op het snijvlak van merkontwikkeling en innovatie. September 2017 verschijnt zijn nieuwe boek ‘Contrarian Branding’.

Dit is een artikel van MarketingTribune 

Comments are closed.