The customer journey:
the hottest tech insights

Let’s fly, let’s play, let’s talk

De customer journey is de backbone van ons marketing handelen. De persoonlijke en intrigerende consumentenreis: van oriëntatie en overweging naar aankoop en loyaliteit. Technologie speelt in dit proces steeds meer een hoofdrol. Wij namen je mee op een indrukwekkende technologische ontdekkingsreis. Aan de hand van de zes stadia in de customer journey hebben we alle nieuwste technologische trends belicht. Zes veelgevraagde tech deskundigen deelden op 9 november 2017 met jou hun verrassende inzichten. Zien we jou volgend jaar weer bij een nieuwe editie van Marketing & Technology?

Event informatie

  • Datum: 6 november 2018
  • Locatie: Van der Valk, Utrecht
  • Prijzen:

    • Normaal tarief: 350,-

    • Abonnees MarketingTribune: 295,-

    • Abonnees Twinkle plus: 295,-

    • Abonnees CustomerFirst: 295,-

    • Bezoekers editie 2017: 225,-

Video recap

Bekijk hier de sfeerimpressie van Marketing & Technology 2017:

Nieuws

12 december 2017

Customer journey takeaways KLM & Transavia

Fasten your seatbelts, werd de bezoekers van het begin november gehouden event Marketing & Technology verzocht. In Amersfoort checkte CustomerFirst in De Flint in, waar onder meer ’s lands luchtvaartmaatschappijen de aanwezige ‘passagiers’ aan de arm namen. Tanja Hendriks, product strategy manager Customer Experience bij KLM, bracht tijdens haar presentatie […]
5 oktober 2017

Keynote Crielaard (Rabo): Customer journey moet snel, slim en relevant zijn

Marketingdirecteur Heleen Crielaard van de Rabobank is keynote spreker op het komende Marketing en Technology Event op 9 november. Crielaard gaat in haar presentatie in op de kernvraag hoe een merk met een idee en een ideaal het meeste toevoegt aan klantloyaliteit. En hoe je dit structureel kunt en moet […]
14 augustus 2017

Annemarie Kruijer: Deeltaxidienst Abel wil concurrent zijn voor de fiets

Welke rol speelt de customer journey bij Abel? Wij zijn sinds 12 januari 2016 live. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we uiteraard vooral gewerkt aan onze naamsbekendheid. Meer in het bijzonder bij onze belangrijkste doelgroep, de urban millennials. Dat hebben we vooral gedaan door online marketing in te zetten. Denk […]

Level 3 sponsor

Level 2 sponsors

  • Kaliber

Partners

Bestel tickets