Ellis 3 zw 400x400
Sjors Luiten 400x400 zw

Creating a better customer experience

Mijn sessie: 

Ontdek het verhaal van Cosmo Hairstyling, wat hun strategie is op het gebied van marketing en CX en hoe zij dit in praktijk toepassen.

Hoe kun je inspelen op de behoefte van de klant en hoe pas je dit omnichannel toe? Hoe zorg je dat de klantervaring op elk moment in de klantreis goed is? Past wat je uitstraalt met branding wel bij de werkelijke ervaring? En hoe zorg je dat de klantervaring door elke ondernemer in een franchise module wordt gewaarborgd? En last but not least, welke nieuwe technologieën gebruik je om de doelgroep te blijven aanspreken?

Biografie Ellis van der Slikke

Ellis van der Slikke is digital marketingmanager bij Wave International, het moederbedrijf van Cosmo Hairstyling en Team Kappers. Onder leiding van Ellis heeft Cosmo Hairstyling een digitale transformatie ondergaan. Dit heeft geleid tot een hele sterke groei van de formule. De basis hiervan ligt bij een uniek digitaal ecosysteem, wat enerzijds het doel heeft om de klant een omnichannel ervaring te geven en anderzijds de contactcyclus met de klant te intensiveren.

Biografie Sjors Luiten

Sjors Luiten is Commercieel directeur bij InSocial, de CX partij die Cosmo Hairstyling al sinds 2012 ondersteunt in het klantfeedbackproces. Met InSocial Software haalt Cosmo waardevolle feedback op van klanten die zij gebruiken om de klantervaring te verbeteren en om reviews in te zetten als onderdeel van de marketingstrategie. Sjors is al meer dan 5 jaar werkzaam in de Customer Experience branche.

Bekijk hier de video ter voorbereiding op de sessie van Cosmo Hairstyling: