Kuldip Singh zwartwit website

Bottom-line impact: samenwerken, testen en gerichte inzet van technologie

Mijn sessie: 

Een digitale transformatie gaat over de inzet van technologie. Maar ook over de werkwijze in je organisatie. Kuldip laat zien hoe je met de inzet van technologie en een testcultuur je conversie, sales en doelstellingen nog beter te bereikt. Hij bespreekt diverse cases van Conversationial AI en AI based multi variant A/B testing in Nederland en Duitsland, welke aanpak daarin is gekozen en de impact daarvan.

Kuldip Singh

Biografie:

Sinds 1 mei 2016 is Kuldip Singh Digital & Data Director binnen innogy Retail International en Coördinator van de innogy Digital Board. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de digitale transformatie binnen de Retail-tak van innogy waar Essent onderdeel van is. Zijn focus ligt op onder meer op het aansturen van het internationale Digital program met speerpunten op digitale customer experience, advanced analytics in churn, digital marketing excellence en het ontwikkelen en uitrollen van een digitale datastrategie voor de groep. Hiervoor leidde Kuldip als COO de digitale business van Sanoma Nederland met merken als NU.nl, Kieskeurig, Startpagina, FashionChick, Scoupy, maar ook Energieprijzen.

Lees ook het interview met Kuldip ‘Durf als marketeer je eigen bias los te laten’

Bestel tickets