foto Marlies en niels Bijenkorf

Iedereen zijn eigen Bijenkorf

Onze sessie: 

In deze presentatie geven we een kijkje achter de schermen, hoe de Bijenkorf succesvol inspeelt op behoeften van de klant en daarmee steeds relevantere persoonlijkere ervaringen weet te bieden.

Lees ook: Bijenkorf: ‘Technologie maakt marketing juist ultra persoonlijk’

Marlies Staarink & Niels Reijmer

Biografie:

Marlies is opgeleid econometrist en haar carrière gestart bij PwC als economisch en strategisch consultant. Hier heeft zij zich met name bezig gehouden met pricing analytics, willingness to pay studies en media bestedingen. Nu werkzaam bij de Bijenkorf binnen marketing CRM waar zij klantinzichten genereert en vertaalt naar business strategieën.

Niels is Lead Data Analyst bij de Bijenkorf. Samen met een team van analisten is hij verantwoordelijk voor de tracking, data analyses en de data modellen van de online kanalen. Projecten waar onder andere aan wordt gewerkt zijn: personalisatie van alle online uitingen, conversie attributie en performance monitoring. Niels heeft een achtergrond in IT, statistiek en psychologie vanuit zijn opleiding aan de Technische Universiteit Eindhoven.

Bestel tickets