12 december 2017

Customer journey takeaways KLM & Transavia

Fasten your seatbelts, werd de bezoekers van het begin november gehouden event Marketing & Technology verzocht. In Amersfoort checkte CustomerFirst in De Flint in, waar onder meer ’s lands luchtvaartmaatschappijen de aanwezige ‘passagiers’ aan de arm namen. Tanja Hendriks, product strategy manager Customer Experience bij KLM, bracht tijdens haar presentatie […]
5 oktober 2017

Keynote Crielaard (Rabo): Customer journey moet snel, slim en relevant zijn

Marketingdirecteur Heleen Crielaard van de Rabobank is keynote spreker op het komende Marketing en Technology Event op 9 november. Crielaard gaat in haar presentatie in op de kernvraag hoe een merk met een idee en een ideaal het meeste toevoegt aan klantloyaliteit. En hoe je dit structureel kunt en moet […]
14 augustus 2017

Annemarie Kruijer: Deeltaxidienst Abel wil concurrent zijn voor de fiets

Welke rol speelt de customer journey bij Abel? Wij zijn sinds 12 januari 2016 live. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we uiteraard vooral gewerkt aan onze naamsbekendheid. Meer in het bijzonder bij onze belangrijkste doelgroep, de urban millennials. Dat hebben we vooral gedaan door online marketing in te zetten. Denk […]
27 juli 2017

CMO Jeremiah Albinus (fonQ) spreekt op MarTech17: ‘Geek marketeers will rule!’

De eerste 2 topsprekers op Marketing&Technology 2017 op 9 november a.s. zijn bekend. Jeremiah Albinus is CMO bij fonQ. Hij heeft een passie voor het begrijpen van veranderend consumentengedrag en hoe je daarop commercieel kunt inspelen. Albinus spreekt over deze passie en het belang van een perfecte customer journey. ‘De […]