5 juli 2018

De opmars van virtuele influencers

Lil Miquela Sousa is een 19-jarig Braziliaans Amerikaans model. Ze wordt gekenmerkt door een sproetjesgezicht met volle lippen en twee kleine knotjes op haar hoofd. Ze draagt dure designerkleding, krijgt backstage-passen voor exclusieve evenementen, heeft op de cover gestaan van gerenommeerde tijdschriften, nam tijdelijk het account van Prada over ter […]
5 juli 2018

Hoe je winstgevend kunt zijn met Internet of Things?

Hoewel er relatief veel over het Internet of Things wordt geschreven, is dat meestal een technische omschrijving van de onderliggende technologie. Dat is natuurlijk belangrijk, maar zeker ook interessant is wat IoT voor ondernemingen kan betekenen in termen van marketingbeleid. In deze blog probeer ik een tipje van de sluier op te […]
5 juli 2018

Internet of Things moet geen speeltje zijn van techneuten

Huizen en steden worden steeds slimmer, autonome voertuigen zijn in opkomst. Internet of Things (IoT) levert tastbare voordelen op in de hele wereld. IoT-oplossingen verhogen productiviteit, verlagen kosten, verbeteren de ervaringen van klanten en ga zo maar door. In de juiste handen is de businesscase zeer solide, maar wiens handen […]
12 december 2017

Customer journey takeaways KLM & Transavia

Fasten your seatbelts, werd de bezoekers van het begin november gehouden event Marketing & Technology verzocht. In Amersfoort checkte CustomerFirst in De Flint in, waar onder meer ’s lands luchtvaartmaatschappijen de aanwezige ‘passagiers’ aan de arm namen. Tanja Hendriks, product strategy manager Customer Experience bij KLM, bracht tijdens haar presentatie […]
5 oktober 2017

Keynote Crielaard (Rabo): Customer journey moet snel, slim en relevant zijn

Marketingdirecteur Heleen Crielaard van de Rabobank is keynote spreker op het komende Marketing en Technology Event op 9 november. Crielaard gaat in haar presentatie in op de kernvraag hoe een merk met een idee en een ideaal het meeste toevoegt aan klantloyaliteit. En hoe je dit structureel kunt en moet […]
14 augustus 2017

Annemarie Kruijer: Deeltaxidienst Abel wil concurrent zijn voor de fiets

Welke rol speelt de customer journey bij Abel? Wij zijn sinds 12 januari 2016 live. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we uiteraard vooral gewerkt aan onze naamsbekendheid. Meer in het bijzonder bij onze belangrijkste doelgroep, de urban millennials. Dat hebben we vooral gedaan door online marketing in te zetten. Denk […]
27 juli 2017

CMO Jeremiah Albinus (fonQ) spreekt op MarTech17: ‘Geek marketeers will rule!’

De eerste 2 topsprekers op Marketing&Technology 2017 op 9 november a.s. zijn bekend. Jeremiah Albinus is CMO bij fonQ. Hij heeft een passie voor het begrijpen van veranderend consumentengedrag en hoe je daarop commercieel kunt inspelen. Albinus spreekt over deze passie en het belang van een perfecte customer journey. ‘De […]
Bestel tickets