Programma

08.30 - 09.00

Ontvangst

09.00 - 09.10

Opening dagvoorzitter Sjaak Hoogkamer

Marketing & Technology
09.10 - 09.45

Structure in the jungle of 7,000 MarTech tools
Thema: Overall Technology

Louise Doorn | HelloMaaS
From New York back to the Netherlands. After 15+ year leading marketing innovations on global scale for companies and an angel investor in MarTech startups, Louise launched HelloMaaS; marketing staffing and planning platform for the networked economy. In this session, Louise will share how to navigate the world of 7,000+ MarTech tools. Real world examples from big brands on how to implement tool effectively can provide structure in the marketing jungle for global brands. She will dive into the MarTech LumaScape and provide tips and tricks for smarter implementation.
Wieteke_Lankhaar - Website foto
09.45 - 10.20

Van groothandel naar online platform
Thema: Future Tech/Loyalty

Wieteke Lankhaar | Bidfood
Tijdens deze sessie van Bidfood (voorheen Deli XL) wordt de case rondom de online community ‘Foodyard’ gepresenteerd. Connectie met de chef is van steeds groter belang. Maar hoe bereik je deze druk bezette millennial? En hoe zorg je ervoor dat deze waardevolle connectie ook converteert naar het transactieplatform? Bidfood neemt je mee in de wijze waarop zij dagelijks bouwt aan de verdere groei van deze succesvolle community voor foodprofessionals door middel van het gebruik van vernieuwende online technieken en slimme inzet van data.
10.20 - 10.45

Koffiepauze

10.45 - 11.20

Bottom-line impact: samenwerken, testen en gerichte inzet van technologie
Thema: Sales

Kuldip Singh | innogy
Kuldip is een digital & data director met een sterke achtergrond in de adoptie van digitale technologie en schaalvergroting van digitale business. Hij heeft verschillende CXO-rollen bekleed in toonaangevende, internationale mediabedrijven en leidt nu de digitale transformatie van de retail-tak en coördineert de digital board bij innogy, moederbedrijf van Essent.
12.35 - 13.30

Lunchpauze

Peter Husky - zwartwit website
14.10 - 14.45

Marketing technologie is als een gitaar
Thema: Data

Peter Desmyttere | Husky
Hoe komt het dat dezelfde marketing technology bij het ene bedrijf duurzaam wordt ingezet en bij het andere bedrijf enthousiast wordt gekozen, ingevoerd en … weer afgevoerd? Deze keynote presentatie leert je dé tips en valkuilen bij het inzetten van marketing technology in jouw team. En als toetje wordt je ook nog eens enthousiast van een basgitaar en van jazzpop!
Marketing & Technology - I'M IN
14.45 - 15.15

App I’M IN als absolute jongerenmagneet
Thema: Apps

Dick Leijen | I'M IN
In 2014 startte Dick Leijen – samen met de digitale uitzender Young Capital – de ontwikkeling van zijn app I’M IN. I’M IN is een mobile event agenda waar users leuke dance-events kunnen ontdekken en (kortings-) kaarten kunnen kopen en winnen. Met op dit moment 1,4 miljoen geregistreerde gebruikers. In het moeilijk te bereiken leeftijdssegment tussen 18-30 jaar heeft de app een enorme marktpenetratie van maar liefst 50%. App I’M IN maakt gebruik van de modernste technologieën op het gebied van local targetting , scan en win en Artificial Intelligence. Sjaak Hoogkamer interviewt Dick Leijen over de app.
15.15 - 15.40

Middagpauze

Marketing & Technology - Maze-One.com
15.45 - 16.20

Hoe kun je als marketeer/adverteerder meeliften op het succes van Amazon?
Thema: Omnichannel

Tim van der Bilt | Maze-One.com
Sinds eind augustus 2018 is Tim van der Bilt een nieuwe onderneming gestart die zich helemaal toelegt op het adverteren op Amazon: Maze-One.com. Amazon is wereldwijd enorm hard aan het groeien op het gebied van ad tech waarbij ze hun technische infrastructuur, data en bereik met elkaar combineren. Tim en zijn team verwachten dat Amazon ook in Nederland hard gaat groeien (nu 250 miljoen omzet vanuit NL) omdat er vanuit Amazon een duidelijke focus lijkt te zijn op de Benelux markt (iDEAL betalingen en de bouw van een mega distributiecentrum net over de grens). Wat zijn de kansen voor Nederlandse adverteerders en retailers met de komst van Amazon? Tim presenteert de technologische mogelijkheden en kansen voor retail Nederland.
foto Marlies en niels Bijenkorf
16.25 - 17.00

Iedereen zijn eigen Bijenkorf
Thema: Customer Journey/Social

Marlies Staarink & Niels Reijmer | de Bijenkorf
In deze presentatie geven we een kijkje achter de schermen, hoe de Bijenkorf succesvol inspeelt op behoeften van de klant en daarmee steeds relevantere persoonlijkere ervaringen weet te bieden.
17.00 - 17.10

Afsluiting

Dagvoorzitter Sjaak Hoogkamer
17.10 - 18.00

Borrel

Bestel tickets