VrielinkTrasavia 400

Wieke Vrielink is customer journey expert bij luchtvaartmaatschappij Transavia. Ze is de 4e keynote spreker op het Marketing & Technology Event op 9 november a.s. in De Flint in Amersfoort. Ze heeft een achtergrond in diverse marketingfuncties en is haar carrière gestart bij ABN Amro. Na 7 jaar maakte ze de overstap naar de airline industrie vanwege grote passie voor de luchtvaart. Bij Martinair, KLM en Transavia heeft zij in diverse functies  gewerkt waarin marketingpropositie, communicatie en customer experience centraal staan.

Vrielink heeft sinds  2014 bij Transavia een leidende rol gehad in het design en implementatie van een nieuw organisatiemodel voor de commerciële teams naar zelforganiserende teams. Als gevolg daarvan heeft zij sinds begin 2017 een leidende rol in de zogenoemde Base Lead Customer Experience. Een multidisciplinair team dat zich richt op de customer journey na boeking. Van het voorbereiden van je reis, naar het check-in en airport proces, het product & de klantbeleving aan boord en alle customer service en after care activiteiten.

Sessie: Customer Experience is voor ons een key differentiator

Lees hier een artikel over Wieke 

 

 

Houd me op de hoogte